longchamp väskor och chinos

vafan Anna.. du skriver ju aldrig.. komigen nu. Själv har jga inte så mycket att berätta om. Ska snart gå och gymma med brosan. missade morgon träningen. Så jag ska nog gå å gymma. Om jag orkar. Måste packa en del också. åhh Idag får jag pengar av Cornelia, 300 kronor. Hon ska köpa min väska . En svart longchamp lagom storlek med korta band. Själv ska jag köpa en ny. När jag kommer hem ifrån Kiruna. En mellan storlek brun eller någon lite ljusare eller en grön. Kollade nyss på longchamps hemsida och där hittade jag några fina väskor som jag vill ha. Sen kollade jag lite andra snygga kläder ska köpa chinos när jag kommer hem, och några snygga toppra, Om jag hittar några. Har inte hittat några på näten än.
Nu är klockan 14.08 och jag känner att jag måste tvätta håret. Så jag ska nog ta en dusch snart.
Sen kankse jag skiver igen efter de.
Men vi får se.

 

 

puss och kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

anna du skriver aldrig.. ja vill läsa om vad du gör om dagarna.

2009-02-23 @ 14:39:50
Postat av: ekström

vem är min hemlige beundrare ? ;)

2009-02-24 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0