kaosfest hos tvillingarna sandberg..

äntligeeeeen! yes,yes,yes nu äntligen har jag sportlov ( eller egentligen sen i torsdags ) men de känns grymt bra.
var med emmy & olivia igår och kollade på lets dance, helt okej. sen gjorde vi oss i ordning för att dra på ferre hos jennifer & madeleine sandberg, 2 toppenbrudar, vi tog bussen till klenavägen och träffa där sofia & mary . vi gick tillsammans till festen, men när vi kom fram hade helvetet redan brutit ut. fulla peplpe överallt & poliser. great! men sen när alla typ hade taggat därifrån så gick jag & emmy in och snackade med madde & jennifer. dom var inte så lacka över de som hade hämt så de var ju skönt. sen fick jag, madde & emmy tokryck och ställde oss under fläckten och rökte och drack ramlösa =) haha! efter ca en timme, vid 1 tiden så drog vi hem .

och nu ska jag kolla på en beckfilm & bara softa! kanske skriver något mer senare ikväll när jag
vet hur kvällens planer ser ut då!

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0