en dag kvar =)

sorry,sorry alla bloggläsare jag hade glömt bort bloggen lite, hehe. har haft fullt upp kan man säga,
men nu skriver jag igen =) idag är det ju som sagt en dag kvar tills jag och alma drar upp till kiruna, jippi! =)
det ska bli trevligt. idag har jag inte gjort något speciellt faktiskt. håller fortfarande på att packa ner saker som jag
ska ta med mig när jag åker bort. det blir väl varma kläder, bikini ( hahaha, alma knows ) lite partykläder + mössa & vantar. men iaf, jag åkte in till stan idag för att köpa mig en ny navelpiercing på punktshop, men hittade inga fina =( så jag gick in på H&M och köpte ett par leopardfärgade trosor med rosa spetskant, thats hot! efter det åkte jag och solade i brandbergen i 20 min, så ringde madde och ville träffas i handen så tog bussen dit och träffade henne. vi gjorde inget speciellt, köpte cigg till henne sen åkte jag hem. och här sitter jag nu och ska gå och fylla på badvatten och ta ett härligt bad och drömma mig bort, haha =)

lär väl antagligen hinna med ett inlägg eller två när vi är i kiruna och kan hålla
er underrättade om våran lilla semester.


lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0