sola ute på altanen

idag blir de att sola ute på altanen! känner att jag måste börja jobba på brännan, det här är inte helt okej liksom .. just nu sitter jag inne på facebook och kollar runt lite. ska bara käka upp mina nudlar med biffsmak och sen ska jag ut och steka fläsk!!!! haha. och idag är det derby också, mellan hammarby - djurgården . hoppas verkligen bajen tar hem det här, det behöver vi. jag kommer själv inte befinna mig på råsunda "råttsunda" för jag har no casch :/ menmen, vill ni veta vilken film som är världens bäääästa ? den är så grymt jävla bra, skulle kunna ligga inne hela dagen och kolla på den .. vet ni vilken jag menar? TWILIGHT SÅKLAR! asså den är ju så himla bra. har sett den nu två gånger hos min kusin. man tröttnar liksom inte på den, de är ju helt sjukt .. men nu ska jag nog messa kusinen och kolla om hon vill komma över och sola lite ;)


lots of love, anna ekström

Kommentarer
Postat av: Kusain, Cissi

Visst är Twilight typ universums mest asgrymma film :D !

2009-08-09 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0