snabbt inlägg

nu är klockan redan 11:47, och de betyder att jag har missat en massa soltimmar. inte helt okej, därför ska jag ut och steka nu om några minuter. min kusin johanna(www.waitingforeclipse.blogg.se) är påväg över hit nu, därför blir de ett snabbt inlägg. men vi ska iaf till svartan och bada & sola. sen ska vi åka till handen centrum och shoppa lite. johanna ska leta efter en klänning och jag ska titta efter lite sexiga underkläder, det kan man aldrig få för mycket av! och lite linnen och sånt. alma ska väl kolla efter lite smycken, som vanligt. men nu måste jag skynda mig så johanna slipper vänta, byta om till bikini och leta rätt på en handduk.

lots of love, anna ekström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0