SKOLA IMORGON!!!!!!!!!!

nej,nej,nej,nej,nej! sommaren har gått alldeles för fort! har knappt hunnit med att koppla av, känns bara som att jag har haft mer & göra och att tänka på .. men ska nog bli skönt ändå att komma tillbaka till "livet" och alla rutiner. denna sommaren slåg inte den förra, det var den bästa sommaren någonsin! sommaren 08, åhh blir helt varm inombords när jag tänker på den! men den här sommaren var inte så dålig, eller dålig & dålig, den var kanske inte som jag hade tänkt mig .. men den har varit bra. fast vädert var ju inte lika bra som förra sommaren. fast vi har ju inte haft "bra" väder på sjukt länge. är knappt brun i sommar, fick jättemycket färg när vi var 2 veckor på åland. men de är borta nu, så ser ut som vanligt helt enkelt. får börja sola solarium föfan! men jag hoppas allt blir som vanligt igen med skolan, kompisar, träningar osv. juste, nu är alma och pappa och kollar på en häst som alma ska provrida idag .. vi får väl se hur det går. hon lär skriva om de när hon kommer hem så vi får se då!

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0