kul med måndag!

neeeeej! det är de verkligen inte! hej på er. visst känns de trist med måndag? det tycker iaf jag, skittråkigt! helgen går faktiskt för fort. tillbringade min helg hemma hos familjen backlund i gnesta. löken (jennifer) var också där när jag kom dit på fredagen, fast hon åkte hem på lördagen, hon hade varit där sen i onsdags. men vi åt smörgåstårta till middag på fredagen! fett jävla gott! den är som godast när lotta gör den (angelicas mamma). vi kollade sen på Eva & Adam, den var faktiskt asbra. var ju typ 100 år jag såg den. på lördagen åkte lotta och madeleine (angelicas syster) till deras morfar på kalas så jag och angelica var hemma själva. vi kollade på film, the girl next door, den var asbra! men nog om min helg, de är mååååndag idag och de betyder TRÄNING IKVÄLL! är hur otaggad som helst och hur trött som helst .. men jag måste gå. nu sitter jag och Lina Cole i skolan och skriver om våran "spaning i gullmarsplan" . vi skulle i fredags spana på folk och studera hur de konvercerade. så vi sitter och skriver en "spanings rapport". kuuuul! jag är hungrig också .. hehe gud vad jag klagar på saker idag, haha. nej jag är glad och så, men de känns inte helt ok med måndagar asså. dom är lite jobbiga. men nu ska jag skriva vidare med Lina, ni får ha det så bra! kommentera gärna och berätta om eran dag.

lots of love, anna ekström

(såhär skulle man ju hellre spendera sin måndag, om vädret tillåter och skolan brinner ner)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0