☆ ☆ ☆ ☆ ☆

igår var jag ute med syrran & johanna. vi var hemma hos koivu där bland annat hajden,niklas eklund, jocke, danne & classe var. classe & jocke känner jag inte, var typ andra gången jag träffa dom. men de var kul faktiskt, vi kom dit vid 22 tiden och åkte hem vi 02:00. var ganska lagom sådär .. för både johanna & jag skulle upp tidigt nästa dag. alma & niklas började kasta en apelsin genom rummet (blev ganska irreterad på dom) så jag sa åt dom att sluta. precis när niklas kastar den så stutsar den på bordskanten och välter ett vinglas. det var faktiskt lite kul. sen fick vi skjuts hem av classe, det var snällt. för han skulle också hem så jag frågade om han kunde släppa oss i svartbäcken. och igår var jag och johanna och shoppade i handen centrum, där köpte jag en jacka för 200 spänn i MQ. helt gaaaaaaaaaaalen snygg jacka! märket var twist&tango & jackan är beige. den var nedsatt på 75 % så när jag skulle köpa den kostade den 299:- men jag såg att den var lite smutsig på insidan så dom drog av 100 spänn, inte illa va?
såhär ser den ut ..
 
grymt fin! blev helt kär när jag såg sen, köpte den i stolek 34, eftersom den e så pösig & stor. och idag ska jag städa på mitt rum och sen kommer brorsan över, för vi ska fira mamma som fyllde åt förra tisdagen. och efter det ska jag  med jennifer & madeleine sandberg på fest. får väl se om alma & joahnna pallar en utekväll till.. ;) men nu ska jag käka frulle och börja städa :/

lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0