angelica backlund, det finns bara en som dig ..

sitter i skolan nu och arbetar med lina om en uppgift. fan vad träningsvärk jag har efter gårdagens träning! helt sjukt! saknar agge också som fan, hon är den enda som förstår. hon är bäst helt enkelt. våran vänskap har fått så starka band på så kort tid, de är helt sjukt! skulle aldrig göra nått för att bryta dom banden. agge vet man alltid var man har henne. hon ställer alltid upp och vi pratar varje dag, allt känns så rätt med henne. hon är äkta, och inte  falsk som de flesta. tror nog jag åker till agge i helgen eller om hon kommer till mig de har vi inte bestämt ännu, men ses ska vi i vilket fall som helst göra! när man umgås med agge känns allting bra, precis allt. vi är så lika på nått sätt att vi förstår precis vad den andra tänker. hur ofta träffar man en sån person? har varit ärlig och öppen mot henne från dag 1 och de är inte många jag känner att jag kan öppna mig för. en del personer sabbar allt man sagt i förtroende när de blir bråk, därför säger jag inte allt och håller de för mig själv istället. men för agge öppnar jag mig som en öppen bok. hon är en riktig kompis!

tack för att du finns, din anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0