4 dagar kvar

såg väääärsta sorliga filmen igår  :(  pojken i ramdig pyjamas. så sjuuukt bra. mm .. och idag ska jag in till stan med koivu och danne typ. eller vi får se om de blir så, dom krökade tydligen igår :P haha så man vet inte riktigt. i annat fall ska jag och cattis hitta på något :) har saknat henne som fan, verkligen. vi har typ bara umgåts i början av sommaren, förut brukade vi vara hela sommaren. jag bodde hos dom på sommrarna förut .. saknar det. men man ska inte klaga, den här sommaren har också varit bra! det ända som suger är ju att jag börjar skolan om 4 dagar. känns så inte helt okej, men livet måste gå vidare. nu tänkte jag göra mig i ordning med vi hörs senare ..



lots of love, anna ekström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0